Lady to jedne z najważniejszych mebli wchodzących w skład większości stoisk eventowych, w tym konferencyjnych, wystawowych lub sprzedażowych. Meble te pełnią wiele zadań, dlatego powinny być nie tylko efektowne, ale również funkcjonalne. Podczas projektowania swojego stanowiska firmowego warto więc sięgnąć po nowoczesne lady, które pozwalają z sukcesem łączyć cele marketingowe i ekspozycyjne z profesjonalną obsługą klientów.
Jaka lada będzie najlepsza na cykliczne eventy?
W trakcie przygotowywania stoiska eventowego należy zwrócić szczególną uwagę na to, czy jego wszystkie elementy można łatwo zamontować, zdemontować, przewieźć i przechować. Lady i bary są często największymi meblami na stoiskach, w związku z czym ich transport i magazynowanie mogą sprawić sporo trudności. Funkcjonalna lada powinna zmieścić się w samochodzie osobowym – nowoczesne konstrukcje po złożeniu nie zajmują wiele miejsca, dlatego można je bez problemu przewozić między eventami, a także przechowywać po zakończonym wydarzeniu. Warto poszukać również producentów oferujących bary i lady eventowe, które można złożyć bez żadnych narzędzi. Bezproblemowy montaż to duża wygoda, a zarazem oszczędność czasu i pieniędzy (wszystkie prace można wykonać na własną rękę, bez konieczności zatrudniania dodatkowych osób).
Pracownik firmy Clever Frame zajmującej się budową stoisk targowych podpowiada, że zawsze trzeba też zadbać o możliwość łatwego dostosowania lad i barów do tematyki poszczególnych wydarzeń: Zakup stoisk ekspozycyjnych należy traktować jako długofalową inwestycję, a nie jednorazowy wydatek. W związku z tym wszystkie elementy stoiska, a zwłaszcza ekspozytory zajmujące jego centralną część, powinny być elastyczne pod względem zmiany wyglądu. Lady i bary najlepiej więc zaprojektować w oparciu o wymienne panele, które pozwolą szybko i niewielkim kosztem zmienić grafikę na bardziej atrakcyjną w kontekście konkretnego wydarzenia.
Akcesoria do lad i barów
Na funkcjonalność mebli na eventy w największym stopniu wpływają akcesoria – na szczęście zarówno w przypadku lad, jak i barów wybór elementów uzupełniających jest naprawdę duży. Lady prezentacyjne można uzupełnić o różnego rodzaju nadstawki, półki i gabloty, które wizualnie wzbogacą aranżację, a zarazem pozwolą odpowiednio wyeksponować asortyment. Mebel można również wyposażyć w kasę fiskalną, dzięki czemu stanie się kompleksowym stoiskiem do obsługi klienta, umożliwiającym przeprowadzenie całego procesu sprzedaży: począwszy od przedstawienia oferty, poprzez pomoc w wyborze najlepszego produktu, po przyjęcie zapłaty i wydanie paragonu.
Z kolei do barów eventowych można dobrać akcesoria barmańskie. Podczas wydarzeń związanych np. z branżą gastronomiczną bądź alkoholową szczególnie przydadzą się pojemniki na lód, wiaderka do chłodzenia wina czy szampana, a także dystrybutory piwa i napojów gazowanych. Warto też w trakcie projektowania stoiska uwzględnić miejsce na szkło lub jednorazowe naczynia do degustacji. Dzięki tego typu akcesoriom nawet małe stoisko wystawiennicze zamieni się w pełni funkcjonalną przestrzeń, idealną do organizacji pokazów barmańskich albo ciekawego zaprezentowania klientom nowości z oferty.
Najlepsze moduły wystawiennicze powinny być uniwersalne pod względem konstrukcyjnym i spersonalizowane pod względem przekazu. Szybki montaż, możliwość łączenia poszczególnych elementów w wyspy, łatwość aranżowania stoisk w różnych przestrzeniach wystawowych, bezproblemowy transport i wygodne przechowywanie to kluczowe cechy, którymi muszą charakteryzować się lady i bary. Jednak aby wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do klientów, trzeba zawsze dopasować wygląd i przekaz stoiska do konkretnego eventu. Dlatego należy szukać uniwersalnych lad, które można bez trudu spersonalizować dzięki wymiennym panelom graficznym i szerokiemu wyborowi akcesoriów uzupełniających.
Podobne artykuły
Klucz hydrauliczny – niezbędne narzędzie w pracy hydraulika
Kurs języka francuskiego – idealna inwestycja w Twoją przyszłość
Dlaczego pozycjonowanie stron jest niezbędne dla rozwoju e-commerce?