Dobry gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim praktyczny, ładny i trwały. Czy to jednak oznacza również wyższą cenę? Okazuje się, że niekoniecznie. Tanie gadżety reklamowe to świetna forma promocji przedsiębiorstwa. Trzeba tylko wiedzieć, kiedy je wręczać i na co zwracać uwagę przy ich wyborze.
Tanie gadżety reklamowe – skuteczna reklama dla każdego
Rynek gadżetów reklamowych cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. Pomimo obecności wielu firm w sieci, drobne upominki nadal potrafią przyciągnąć klientów do marki i zachęcić do kupna ich produktów. Warto więc zastanowić się nad wyborem takich prezentów. Tanie gadżety reklamowe mają tę zaletę, że może je wykorzystać każdy – zarówno mała, jak i większa firma.
W ofercie firm znajdziemy upominki uniwersalne dla każdej firmy, jak i te bardziej dopasowane do konkretnych branż, czyli balsamy do ust czy linijki. Przy ich wyborze dobrze zwrócić uwagę na dopasowanie gadżetu do:
• branży, w której działamy;
• okazji, w trakcie której będziemy wręczać dany upominek;
• klientów, ich upodobań i oczekiwań.
Kiedy wręczać tanie gadżety reklamowe?
Tanie gadżety reklamowe z pewnością nie sprawdzą się jako prezenty dla sprawdzonych kontrahentów. Tutaj dobrze jest zainwestować w coś droższego. Jednak drobne, tanie upominki możemy podarować:
• pracownikom
Artykuły biurowe w formie „Welcome box” po dołączeniu do zespołu staną się świetnym pomysłem, aby pomóc nowej osobie szybciej zaaklimatyzować się w firmie. W takim zestawie prezentowym mogą znaleźć się długopisy, ołówki, karteczki samoprzylepne czy notesy. To tanie gadżety reklamowe, które ułatwią pracę i utrwalą w głowie pracownika pozytywny wizerunek firmy.
• Nowym i stałym klientom
Dodatek do pierwszego zamówienia z pewnością będzie ciekawą opcją dla sklepów internetowych. Wystarczy nawet drobny przedmiot, aby zwrócić uwagę klienta i zostawić po sobie pozytywne skojarzenia. Ale to nie jedyny moment, kiedy warto wykorzystywać tanie gadżety reklamowe. Sprawdzą się one również w trakcie promocji nowego produktu, a także przy obsłudze klienta. Tutaj dobrze jest postawić na smaczne cukierki, takie jak krówki czy landrynki.
Przegląd ciekawych i tanich upominków reklamowych
Przyjrzyjmy się najciekawszym i najbardziej popularnym tanim gadżetom reklamowym obecnym w promocji wielu firm.
Długopisy i ołówki
Ceny tych upominków reklamowych zaczynają się już od kilkudziesięciu groszy. Długopisy reklamowe to klasyczny gadżet, przydatny każdemu. Warto więc pomyśleć nad ich wyborem, nadrukować na nich coś ciekawego, związanego z firmą i podarować klientom. W ofercie znajdziesz również nieco droższe modele, np. z latarką czy rysikiem.
Karteczki samoprzylepne
To idealny prezent do biura. Do tego takie karteczki widoczne są wszędzie, stale więc będą przypominać o istnieniu marki. Kosztują tyle co nic, a potrafią zdziałać reklamowe cuda.
Magnetyczne zakładki
Wśród tanich gadżetów reklamowych miejsce na uboczu zajmują zakładki do książek. Ten upominek nie sprawdzi się dla każdej firmy, jednak z powodzeniem mogą go wykorzystać księgarnie czy biblioteki. Zakładka magnetyczna to wyjątkowy prezent, który umili życie każdego mola książkowego.
Balsamy do ust
Gadżet dla Pań, najlepiej dla branży beauty. Jest mały, kosztuje mniej niż 1zł, a do tego ma praktyczne wykorzystanie. Ochroni usta zimą i nawilży latem. A do tego można na nim coś fajnego nadrukować. Warto go wręczać np. po wizycie w salonie lub w formie gratisu do zamówienia w drogerii internetowej.
Antystresowe piłeczki
To uniwersalny i tani gadżet reklamowy. Sprawdzi się zarówno dla Pań jak i Panów, można go wykorzystać niezależnie od branży, w której działamy. Odstresuje i przywoła miłe skojarzenia o firmie. Możesz go dołączyć do zamówienia lub zastosować jako upominek reklamujący nowy produkt w Twojej firmie.
Tanie gadżety reklamowe – podsumowanie
W większości tanie gadżety reklamowe kojarzą nam się z czymś, co zaraz się zepsuje. Jest to jednak nieprawda. Fajne i przydatne upominki dla klientów możemy uzyskać w naprawdę atrakcyjnych cenach. Zresztą w tej formie promocji nie liczy się wartość danego prezentu, ale gest. Klienci powinni poczuć się docenieni i wyróżnieni w Twojej firmie. Niech upominki sprawią im po prostu radość.
Podobne artykuły
Naklejki w marketingu – jak wykorzystać je w promocji swojej marki?
Dlaczego pozycjonowanie stron jest niezbędne dla rozwoju e-commerce?
Jak zaoszczędzić na hostingu, nie rezygnując z jakości