Ohmedia.pl

Informacje, Porady, Opinie

Jak pozycjonować na platformie Idosell?

pozycjonowanie

Rynek e-commerce zapewnia ogromne możliwości, by rozpocząć swoją przygodę w sprzedaży online. Pamiętajmy jednak, że wiele osób ma takie plany, co zwiększa i tak już ogromną tu konkurencję. Żeby sobie poradzić, znaleźć klientów i zbudować silną rynkową pozycję, powinniśmy korzystać ze sprawdzonych rozwiązań – podstawą jest rozpoczęcie swojej przygody z e-commerce od platformy sprzedażowej Idosell. Co to takiego? Dlaczego warto?

Idosell – platforma dla profesjonalnych sprzedawców

Korzystając z platformy Idosell, zyskujemy możliwość sprawnego obsługiwania i kontrolowania ogromnej ilości zamówień. Liczby mówią same za siebie – aktualnie Idosell obsługuje ponad 6000 sklepów online, co łącznie daje 4,5 miliona paczek, które wysyłane są każdego miesiąca! Zawrotna kwota transakcji – 12 miliardów złotych – pokazuje dobitnie, że warto pomyśleć o założeniu sklepu na platformie Idosell.

Żeby jednak odnieść tu sukces, nie wystarczy tylko zatroszczyć się o funkcjonalność dla użytkownika, lecz skupić się też na tym, by nasza witryna była widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania. To łatwe, bo platforma posiada wiele użytecznych, przydatnych funkcji podczas pozycjonowania sklepów internetowych. Poznajmy niektóre z nich.

Integracja z popularnymi narzędziami

Idosell zapewnia integrację z najważniejszymi narzędziami służącymi do analityki i optymalizacji strony pod kątem SEO, czyli Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager. To bardzo pomaga w pozycjonerskich działaniach. Ale to nie wszystko, bo w ramach Idosell dostępne są dodatkowe narzędzia dla Google Analytics, pozwalające na włączenie modułu Enhanced Ecommerce. Pozwala on zarówno przeanalizować sprzedaż w sklepie, jak i sprawdzić, jak prezentuje się ścieżka zakupowa wraz z ilością porzuconych zamówień.

Łatwość dodawania treści na stronie

Wartościowe treści na stronie są niezwykle ważne i to niezależnie od tego, czy mówimy o opisach produktów, kategorii czy wpisach blogowych. Wszystkie one powinny być pomocne i ciekawe dla użytkowników, co jednocześnie wpływa na to, że roboty Google lepiej traktują taką stronę. Przekłada się to na jej wyższą pozycję w wyszukiwarce. Ogromną zaletą platformy Idosell jest to, że możemy dodawać treści w każdym miejscu – na stronie głównej, blogu, kategoriach, kartach produktów, co daje nieograniczone możliwości, żeby nasycić witrynę słowami kluczowymi.

Sklep zintegrowany z Mapami Google

Każdy sklep internetowy, który korzysta z Idesell ma wbudowaną Mapę Google. To bardzo ważne rozwiązanie pomagające szybko odnaleźć firmę i wyznaczyć do niej dojazd. Wystarczy tylko uzupełnić dane – wpisać adres swojej firmy, by automatycznie został on wyświetlony w Google Maps na stronie sklepu.

To tylko część możliwości, jakie zapewnia pozycjonowanie Idosell, które pokazuje, że platforma zapewnia ogromne możliwości.