Dostałeś zadanie, aby zamówić parasol restauracyjny lub piwny z nadrukiem logo firmy? Zanim przystąpisz do zakupu, dowiedz się czym się różnią restauracyjne parasole reklamowe boczne od tych z centralnym masztem i poznaj argumenty, dlaczego najlepiej jest je zamawiać bezpośrednio u producenta.
Parasole restauracyjne: podstawowe cechy, na które warto zwrócić uwagę
Parasole z własnym nadrukiem reklamowym logo do restauracji, ogródków piwnych i kawiarenek, zwane też po prostu dużymi parasolami restauracyjnymi, to jeden z najbardziej pożądanych produktów każdego letniego sezonu. Na rynku reklamowym jest ich zatrzęsienie, ale gdy przychodzi co do czego, stosunkowo trudno jest wybrać konkretny model. Dlaczego? Spójrz choćby na stronę producenta dużych parasoli reklamowych, który produkuje je na terenie UE, austriackiej firmy Schirmmacher https://schirmmacher.pl . Jest tam kilkanaście modeli w różnych rozmiarach, kształtach i systemach otwierania, stąd większość klientów czuje potrzebę zadzwonić do konsultanta z prośbą o poradę niż zamawia samodzielnie.
Parasole restauracyjne – kluczowe cechy ważne przy zakupie, które powinny ułatwić Ci wybór:
- kształt: kwadratowy, okrągły lub heksagonalny,
- liczba paneli gotowych do nadruku logotypu firmy: 4-8,
- umiejscowienie masztu: w środku lub z boku,
- cechy wskazujące na solidność: wodoodporność, ochrona UV, odporność na wiatr min. 20 km/h, maszt z aluminium a nie plastiku,
- system otwierania i zamykania: korbka, sznurek lub system teleskopowy.
Tak, jak wygląd parasola i jego liczba paneli to raczej kwestia indywidualnego gustu marketera i oczekiwań estetycznych firmy, tak już umiejscowienie masztu ewidentnie wpłynie na funkcjonalność.
Co wybrać? Reklamowy parasol restauracyjny z bocznym czy środkowym masztem?
Reklamowe parasole restauracyjne ze środkowym masztem to można by rzec “klasyk klasyków”. Mają one zazwyczaj 4×4 metry oraz są kwadratowe, czyli składają się z czterech równych paneli. Dzięki temu można je poustawiać obok siebie w restauracji czy ogródku piwnym i tym samym zwiększyć sumaryczne pole cienia, a pomiędzy nimi swobodnie rozłożyć stoliki. Centralny, środkowy maszt nie jest ruchomy. Z uwagi na to, że podstawa betonowa, jaka utrzymuje parasol restauracyjny waży min. 50 kg, to raczej przyjąć trzeba, że rzadko będziemy przesuwać taki parasol z miejsca na miejsce (jest to bowiem spory wysiłek).
Reklamowe parasole restauracyjne z bocznym masztem mają podobne wymiary, ale jedną przewagę: jako, że ich maszt jest z boku, to nic nie zajmuje miejsca w środku parasola. Dzięki temu ustawisz pod nimi dowolnej wielkości stoliki czy meble, a co więcej, możesz swobodnie przestawiać kąt nachylenia parasola do Słońca, sprawiając, że restauracyjni goście siedzą w cieniu bez względu na porę dnia. Wbrew pozorom, parasole restauracyjne z bocznym masztem nie są dużo droższe od tych ze środkowym – najczęściej jest to różnica ok. 100 zł, co przy wieloletniej inwestycji nie stanowi dużej sumy. Tutaj możesz podejrzeć jeden z najpopularniejszych, solidnych modeli tego typu https://schirmmacher.pl/sun-square-vigo-ks .
Jak zamówić solidne, duże parasole restauracyjne dla firm?
Oczywistym jest, że parasole restauracyjne znajdziesz w Internecie – wystarczy wpisać dane słowo w wyszukiwarkę. Szukając zleceniobiorcy, zwróć jednak uwagę na takie rzeczy, jak:
- Czy jest to parasol bezpośrednio od producenta czy przez pośrednika/agencję? Warto pamiętać, że kupując u producenta, możesz liczyć na korzystniejsze ceny. Do tego, jeśli od razu specjalizuje się w nadruku reklamowym i robi to w swoim studiu, to zdecydowanie łatwiej Ci będzie kontrolować proces zamówienia lub zyskać np. darmowy projekt graficzny.
- Czy parasole restauracyjne mają aluminiowy stelaż, są wiatroodporne, przeciwdeszczowe i przeciwsłoneczne? Te cztery cechy świadczą o solidności!
- Czy producent parasoli daje na nie gwarancję? Powinno to być min. 2 lata.
Podobne artykuły
Dlaczego pozycjonowanie stron jest niezbędne dla rozwoju e-commerce?
Jak zaoszczędzić na hostingu, nie rezygnując z jakości
Bidon z nadrukiem reklamowym – doskonały sposób na promocję marki wśród aktywnych klientów