Firmy, niezależnie od ich wielkości, zdały sobie sprawę, że optymalizacja każdej kampanii zależy od stron docelowych. Jeśli jesteś firmą, która chce jak najlepiej wykorzystać kolejną kampanię marketingową lub sprzedażową, będziesz potrzebować działającej i skutecznej strony docelowej.
Strona docelowa stała się koniecznością dla marek, które chcą generować leady. Stanowi jeden z najważniejszych elementów lejka sprzedażowego i wymaga dużej uwagi i skupienia.
Podstawa świetnej i ukierunkowanej na wyniki strony docelowej
Wielu marketerów popełnia błąd, myśląc, że strona docelowa może służyć wielu celom. Na przykład uważają, że jedna strona docelowa wystarczy do generowania rezerwacji, otrzymywania subskrypcji biuletynów, proszenia o opinie oraz poproszenia o obserwatorów i polubienia w mediach społecznościowych!
Jednak eksperci twierdzą, że jedna strona docelowa powinna mieć jeden cel lub cel. Jeśli osłabiasz koncentrację na stronie docelowej, próbując zrobić zbyt wiele rzeczy, nie będziesz w stanie uzyskać ROI, którego szukasz.
Strona docelowa zachęca osoby, które do niej przychodzą, aby podjąć się określonego zadania. Może to być dowolna z powyższych. Warto zauważyć, że pojedynczy punkt skupienia strony docelowej zwiększa współczynnik konwersji.
Lista 5 najlepszych sposobów zaprojektowania strony docelowej
- Skoncentruj się na treści na stronie docelowej
Każde słowo, które napiszesz na stronie docelowej, powinno mieć jakiś cel. Szczególny nacisk należy położyć na:
- Nagłówki
- Podtytuły
- CTA lub Call-To-Action
Treść przemawia w imieniu Twojej marki. Postaraj się, aby było to jak najbardziej bezpośrednie i łatwe do zrozumienia. Zostaw żargon i skomplikowane słowa. Skoncentruj się na treści, która oferuje wartość, rozpowszechnia informacje i zmusza odbiorców do robienia tego, co chcesz.
- Minimalny projekt i przejrzysty interfejs użytkownika i UX
Wiodący specjaliści ds. Sprzedaży i marketingu twierdzą, że minimalny, bezproblemowy projekt najlepiej gwarantuje wyższe współczynniki konwersji. Im bardziej przejrzysty interfejs użytkownika i interfejs użytkownika, tym łatwiej jest odbiorcom nawigować i zrozumieć przepływ strony docelowej. Mnóstwo otwartych przestrzeni, większe rozmiary czcionek i przyjemne dla oka kolory mogą pomóc w stworzeniu skutecznego projektu strony docelowej.
- Sprawdź optymalizację mobilną i responsywność –
Dane sugerują, że 70% wszystkich wyszukiwań przeprowadzanych przez ludzi odbywa się za pomocą telefonu komórkowego! Jest to fenomenalne i ważne na dwóch głównych poziomach. Pokazuje, że smartfony i tablety stały się nowym sposobem przeglądania Internetu. Informuje również, że musisz zapewnić 100% optymalizację strony docelowej pod kątem różnych rozdzielczości smartfonów i tabletów.
- Zwróć uwagę na formularz kontaktowy dotyczący pozyskiwania potencjalnych klientów
Niewielką, ale istotną częścią strony docelowej jest formularz generowania potencjalnych klientów. Możesz używać prostego formularza kontaktowego, aby uzyskać nazwiska, identyfikatory e-mail i wiadomości. Jednak eksperci sugerują, że na rynku istnieje wiele nowszych form generowania leadów, które mogą bezpośrednio poprawić konwersje. Zwracanie uwagi na formę generowania leadów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.
- Twórz wiarygodne znaki i symbole zaufania
Jeśli Twoja strona docelowa jest w stanie przekazać osobie, że przyszła w formie, w jakiej ją wypełnili inni, działa jako znaczący impuls zachęty. Możesz to zrobić, pokazując referencje klientów lub odliczanie liczb wskazujące, ile osób już wypełniło formularz i wcisnęło przycisk przesyłania. Na niektórych poziomach każdy cierpi na FOMO.
Ostatnie słowo
Większość ludzi może uważać, że stworzenie strony docelowej jest dość łatwym zadaniem. Jednak zapewnienie maksymalnej liczby wypełnionych formularzy i kwalifikowanych potencjalnych klientów jest ciężką pracą. Stosując się do pięciu wyżej wymienionych sposobów tworzenia skutecznej strony docelowej, zwiększysz swoje szanse na sukces kampanii.
Podobne artykuły
Oryginalne akcesoria i części zamienne – klucz do niezawodności
Naklejki w marketingu – jak wykorzystać je w promocji swojej marki?
Ile można zarobić w domu tworząc webinary na platformie ClickMeeting?